Dostawa kolejnego dnia
Darmowa konsultacja z ekspertem
Bezpieczne finansowanie

Zwroty i reklamacje

Zwroty

1. Prawo do odstąpienia od umowy

Klient ma prawo odstąpić od zawartej umowy sprzedaży bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu przez Klienta lub osobę trzecią wskazaną przez Klienta (inną niż przewoźnik).

2. Zgłoszenie odstąpienia od umowy

Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu przed upływem 14 dni na nasz adres e-mail lub w formie pisemnej na adres sklepu.

3. Zwrot produktu

Po odstąpieniu od umowy Klient jest zobowiązany do zwrócenia produktu w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia. Produkt należy odesłać na wskazany adres zwrotu. Do zachowania terminu wystarczy nadanie przesyłki przed jego upływem.

4. Zwrot należności

Po otrzymaniu zwróconego produktu Sprzedawca dokona zwrotu wszystkich otrzymanych płatności (z wyjątkiem kosztów dostawy) w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Koszt zwrotu produktu ponosi Klient.

Reklamacje

1. Sposób składania reklamacji

Reklamacje można składać poprzez:

  • E-mail: sklep@awoda.com.pl

  • Adres pocztowy: podany na dole strony

  • Telefonicznie: 669 900 858

2. Wymagane informacje w reklamacji

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać:

  • Imię i nazwisko Klienta

  • Adres korespondencyjny oraz adres e-mail

  • Numer dokumentu sprzedaży (np. faktura lub paragon)

  • Datę zawarcia umowy zakupu

  • Szczegółowy opis przedmiotu reklamacji oraz żądanie Klienta

  • Wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację

Uwaga: Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.

3. Uszkodzenia podczas transportu

Jeżeli produkt został uszkodzony podczas transportu, należy:

  • Zgłosić szkodę bezpośrednio przewoźnikowi w momencie odbioru przesyłki

  • Sporządzić protokół szkody z przewoźnikiem
    Brak protokołu może skutkować odrzuceniem reklamacji dotyczącej uszkodzeń transportowych.

4. Uzupełnienie reklamacji

W przypadku niekompletnej reklamacji Sprzedawca skontaktuje się z Klientem w celu jej uzupełnienia.

5. Czas rozpatrzenia reklamacji

Reklamacje rozpatrywane są w możliwie najkrótszym czasie, jednak nie później niż w ciągu 30 dni kalendarzowychod ich otrzymania w poprawnej formie.
Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana na wskazany adres e-mail lub adres pocztowy.

6. Polubowne rozwiązywanie sporów

Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów, wynikających z umów zawartych drogą elektroniczną.
Szczegółowe informacje można znaleźć na platformie ODR (Online Dispute Resolution) pod adresem:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Adres do zwrotów i reklamacji

AWODA Dominik Wójcik
Długorzeczna 34, 03-044 Warszawa
E-mail: sklep@awoda.com.pl
Telefon: 669 900 858

W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących procedury zwrotu lub reklamacji, zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.